Tre tips: Planlægger du et større event for kollegærne?
Op mod afslutningen på året, så vælger mange virksomheder at afholde en form for event, der markerer enden for et godt år, i hyggelige rammer. Hvis I er en af de virksomheder, der gerne vil afholde en form for event for jeres ansatte, så sidder I sikkert med nogle ideer, der bare lige mangler en smule struktur og planlægning, før det kan føres ud i livet. Her kommer der derfor tre tips til dig der står for at planlægge et større event for kollegaerne.
Når I skal fra A til B på bedste vis
Nogle gange, så kræver planlægningen at man tager højde for transport fra forskellige lokationer på eventets program. Dette er især relevant hvis der er tale om et program der starter ude i byen, et andet sted end virksomhedens hovedkvarter, for eksempel i form af fysiske aktiviteter der kræver vand eller et større areal. For at transportere alle deltagerne effektivt og hyggeligt fra A til B, så kunne det være oplagt at anvende busservice. læs mere om busbooking.dk og book bussen, der kan få jer videre både nemt og samtidigt til en god pris.
Brug de ressourcer, du har til rådighed effektivt
Det at arrangere et event for en virksomhed kan være en stor opgave hvis man sidder med planlægningen alene. Derfor kan det være en rigtig god ide at I uddelegerer opgaver imellem jer i forskellige afdelinger eller mellem kollegaerne. Heldigvis er folk gode til forskellige ting, og derfor vil du finde frem til hvilke opgaver hver person kan løfte bedst.
Inddrag virksomhedens historie og DNA i eventet
Når eventet er en fejring af året der, er gået i virksomheden, så er det en oplagt ide at bringe virksomhedens DNA ind i temaet for arrangementet. Det kan gøres på forskellige måder, så gå i tænkeboks og brainstorm ideer med resten af planlægningsholdet.